
قرار بود با حجت الاسلام «سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی»، رییس «خانه ایبی»، مصاحبهای داشته باشم اما سفری در پیش داشت و بعد از سفر باید یک روز را برای گفت و گو در خصوص وضعیت بیماران تحت پوشش این خانه و به قول معروف بیماران پروانهای هماهنگ میکردیم.هفته داشت به آخر می رسید و از آقای هاشمی خبری نشد؛ از این رو دست بکار شدم و خودم با تلفن همراه او تماس گرفتم. بعد از شنیدن چند بوق از آن طرف خط، صدای همسرش را شناختم که به جای حاج آقا پاسخ داد.سالهاست که این زن و شوهر را می شناسم از همان روز که آقای هاشمی د...
ادامه مطلب
ساختمان پلاسکو رفت. ساختمانی که به نظر می رسد تا سال 44 بلند مرتبه ترین برج تهران بود. پلاسکویی که در دهه های گذشته یکی از مراکز کالاهای ایمنی و آتش نشانی را داشت، با شوخی شدن مرگ نزد ما، خود در آتش سوخت. سوختن این ساختمان که روزگاری بازاری مدرن و نویدی از مدرنیزاسیون ایران به شمار می آمد ، آخرین مع...
ادامه مطلب