
تابستان گذشت اما چگونه؟ زمین و آسمان به خساست افتاده بودند و آب کم بود خیلی کم، هنوز هم کم است و خیلی کم. بیچاره حیات وحش تشنه، بیچاره آهوها، هوبره ها، گوزن های زرد، کل و بز و اصلا یوزپلنگ ها. میگوید: "حیوان از چند کیلومتری، بوی آب را میفهمد اما نزدیک ما نمیشود. مایی که برایش آب آوردهایم آنهم از دامنه کوه به بالای کوه و آنوقت آن را میریزیم داخل حوضچههایی سیمانی که ساختهایم". می پرسم: "آب را چطور میآورید"! جواب میدهد: "ظرف هایی سبک را پر از آب می کنیم و عین کوله پشتی، می بندیم به پشتمان. ظرف هر چ...
ادامه مطلب