
چه دنیایی داریم! پر از زباله(پسماند یا آشغال و اصلا هر چه که اسمش را می گذارید) و از همه بیشتر اینکه این دنیا مملو از پلاستیک شده است؛ طبیعت را به ستوه آورده ایم. اقیانوس، دریا، رودخانه، دشت، بیابان و جنگل از گزند پسماندها درامان نمانده است.واقعا ما ایرانی ها را چه شده است؟ چه بلایی سر ما آمده است که بی احترامی به طبیعت را پیشه خود کرده ایم ؟! گفته می شود ایرانیان باستان تا حدی از بیماری های مسری جوامع دیگر در امان بودند و دلیلش این بود که همیشه تلاش می کردند به طبیعت احترام بگذارند، مثلا&...
ادامه مطلب
ساختمان پلاسکو که آتش گرفت، عده ای زیادی از همشهری ها ، آنان که در حوالی جمهوری کار می کنند و یا اینکه داشتند از خیابان عبور می کردند، اطراف پلاسکو جمع شدند. این جمع شدن های ما ایرانی ها نه فقط برای پلاسکو که برای خیلی از حوادث و شاید برای همه حوادث به وجود می آید. در این میان مردمی که برای حادثه ای...
ادامه مطلب